Rygg/nack träning

Go kväll!

Dezi har presic gått hem. Vi har haft fredagsmys & M har vart på konsert med sin far, han kom nyss hem och fick också ta del av fredagsmyset :)

GÖTT att Johan åkte ut! äntligen! Kevin måste vinna, annat finns inte! eller vad tycker ni?

Idag tog vi en promenix till badhuset, där jag hoppade in o krde styrketränin g på nautilus en timme, medans M å l gick en promenix. När jag var färdig, byttes vi av o jag o Lowa gick hem. Senare åkte jag o lilla dockan till Netto en sväng, kollade om de hade fått in nåt roligt o handlade inför kvällen. Där träffade vi Zanna & lille Elliot ;)

Här kommer lite bilder när smulan tränar ryggen o nacken ;)

 

 
                   måste smaka lite.. :)

 



-mamma, nu är det inge roligt längre!

vår kamera är lite seg när man ska ta kort. Varje gång hon höll huvudet, så hann hon nästan alltid lägga ner det innan det togs.. men,men ;) mer bilder kommer imorrn!

Lowa har föresten fyllt 2 månader idag! :) shit vad tiden går.


Nu ska ja gå o lägga mej tror ja. Lowa ligger redan o sussar i sin säng ;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Desi

Du får skicka snos bilden på mig o Lowa :)

2008-11-29 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0