Snutt


Hej!

har just kommit hem från mysig fika med Elle & Lille Wilmer ;) alltid så kul. Nu håller jag på o få i mej lite mat här, sen ska vi sticka ut på en promenix.

Igår äntligen fick vi tummen ur o "beställde" födelseanonsen i nwt.. :) så.. idag står hon med!

Inatt hade vi bästa natten senn hon föddes. Hon somnade kl 20.00 å sov till 02.00. somnade om vid 02.30 o sov till 06.00, därefter somnade hon om efter lite mat o så sov vi till 09, hon å jag :) GÖTT! kan dock ha berott på att hon ej sov en blund under dagen, men hellre det! Nu liger hon iallafall helt utslagen i mitt knä. <3

Jag (o Lowa) har fixat här med Ms farsdag present. Visar bild på det på söndag, ifall han går in o läser här ;) blidde iaf skit bra!



Kärleken mammas

 
Lowa tycker om att vinka :)



-Finns inga ord som räcker till för att beskriva kärleken till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0