Fredagsmys

Tjenna!

Nu sover Lowa, så jag passar på att slänga in ett litet inlägg här..

Igår var jag på stan en sväng med Zanna :) kul att få träffa hennes lilla underverk, Elliot. Lowa sov sej igenom statsturen, så Elliot hann hon aldrig se.. :( men det blir säkert fler gånger! Z o ja shoppa en varsin klänning på Lindex för endast 19 spänn! perf. Senn mötte jag upp Marcus på BVC, för mätning o vägning av L. Det gick bra. Hon hade gått upp 180g och växt 1,5 cm! stor tjej nu! :)

Lite senare vakna L o vi gjorde taccospaj o låg i soffan o såg på idol. L var med o myste tills klockan blev 23. Då gick hon o jag o la oss. Hon sover i sin säng nu, vår "stora" tjej.. hehe. Men jag saknar henne i min säng.. Men när hon har ätit runt 05.00, brukar hon allt bli kvar hos mej tills på morgonen.. det är ju så snosigt!


                     Puss, mitt hjärta


                                            Fredagsmyser


                               <3



                          trött, men lycklig Mamma


Idag har vi haft besök på förmiddagen av vänner till min mor o far (även till mej da ;P) fikat o fått fin,fina kläder till Lowis.
Senn drog vi ut med vagnen ner på stan en sväng för lunch. Jag sprang även in på Lindex (igen) handlade 5 toppar o en klänning för under 100 lappen! yeaahh! så kul att shoppa igen! :) blidde även 2 små söta klänningar til L (19 kr styck)

Nu är vi hemma igen o jag ska väl lägga mej o vila här medans det är lungt här :)

Hade gott allesammans, så hörs vi!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta!

Ville bara tacka för lånet av bilen! Ta hand om er!

Lotta.

2008-10-20 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0