Grattis världens bästa pappa!

Godmorgon! eller förmiddag för er förmodligen :) Idag fyller M år och jag o Lowa, har presic grattat han på sängen.. Lowa log o sov iofs :)



 

Igår hade vi Farbror N & L här på besök. Åt kina mat o myste :) allt detta fina fick lilla Lowa av dem

 
Tack så hemskt mycket! cd skivan går varm :)


I torsdags kom farmor & farfar på besök :) de hade köpt med sej tårta

 
                                              Mys med farmor

Annars rullar det på här hemma. Hon äter, sover, myser & bajsar :) presic som det ska  vara. Vi tänkte ta premiärturen med vagnen igår, men det ville inte Lowa. Får se om det blir idag istället. Lite senare idag kommer Lowas Mormor & morfar o ska gratta M. Kanske även kika lite på Lowis...eller hur mamms? :D

Nu ligger skruttepluttan o sover på M.s bröst :) såå sött!!

M var ner till stan en sväng igår o köpte en klänning som ska ha idag när pappa fyller år :) hur söt som helst, lägger upp en bild senn.

Nu ska jag lägga mej o vila hos mina hjärtan en stund, medans hon sover..

Puss puss o hade gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Tack för igår, Lowa är verkligen jättesöt!!! Kul att ni gillar cd:n! Ge Marcus en stor kram från oss..!

Kram Lotta, Låtsasfaster...!;)

2008-10-04 @ 13:02:23
Postat av: linn

hallå hallå. Gratta honom från mig och kim! Tänk att du har en liten bebis nu! Helt otroligt fantastiskt!!!

2008-10-05 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0