Kärlek


Mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh Grattis ! va söt hon är. Va mysigt ni verkar ha det ! :)



2008-10-10 @ 15:42:16
Postat av: Lotta

Hejsan! Lotta här! Det var ett tag sedan du uppdaterade nu, men jag vet ju att ni har det bra! ;) Tänkte bara säga att jag kapitulerat lite och startat en blogg... Tro det eller ej! Har vänner och familj runt halva Sverige och kommit fram till att det är lättare än massutskick av mail och SMS. Dessutom kan jag göra något med alla dessa onödiga bilder som jag tar bara för att jag tycker att det är kul. Den kommer inte att bli lika personlig som din, men du är välkommen att hälsa på "mig"! Skriv gärna en kommentar... Kram från LL

2008-10-11 @ 10:59:35
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta

PS. Jag "lånade" din bild på presenten. Men det var inga personer på dem så jag hoppas det gick bra! Ds.

2008-10-11 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0