Kärleken till ett barn

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar min lilla dotter. Hon betyder allt för mej. Kärlek vid första ögonkastet, verkligen. Ingenting annat spelar någon roll längre. Vi kommer göra allt för dig gumman, allt för att du ska ha det så bra som möjligt. <3

Jag älskar allt hon gör (förutom när hon skriker mitt i natten..:)

När hon ligger i sängen o slänger upp armarna i luften i sömnen, hennes "nöjdhetsljud" presic innan hon ska somna, när hon ligger på skötbordet o rullar lite fram o tillbaka (försöker hitta balansen), När hon tittar på oss med sina fina, mörka ögon, när hon myser hos sin far, när hon äter så det hörs lång väg, när hon griper tag om mitt finger med sin lilla, lilla hand när hon äter :)
Älskar dig helt enkelt min Lowa, mest av allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0