Lowa & Mamma

Hej! då var man Mammaledig da :) känns ovant att säga det, men otroligt underbart!
imorse när jag låg i sängen o tittade på min dotter, kändes det så overkligt. VÅR dotter. SÅ vacker.

Igår började M att jobba.. lite lätt ångest hade han kan jag säga.. Min o Lowas första dag tillsamns, helt själva.. lite pirrigt kändes det. Det gick väldigt bra, vi låg o drog oss till strax efter tio. Jag fick i mej lite frukost, senn bar det iväg på promenad en timme. Skönt! så härligt väder med juh. Senn sov skruttan ett tag o jag låg o läste lite grann. (borde ha vilat dock..hehe) Senn hann vi inte så mycket mer innan Pappa M kom hem igen ;) då blidde det mera mys med lille skruttan.


Åh, det är såå skönt att sova på skötbordet! :) pluttan mammas!


Myser lite i soffan

Idag har vi haft besök av Mormor, morbror & en väninna till Lowas mormor. Trevligt ;) nu har hon mera kläder! Mormor hade köpt jätte fina kläder till Lowis och Lena hade stickat jätte söt tröja & mössa. Därefter tog jag o Lowa en långpromenad o nu ligger hon o sover på ballkongen. Skön dag!

Dagarna går verkligen SÅ fort!


Stolt Morbror


Nu ska jag passa på o vila lite innan gumman vaknar, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Neta

hon är föör söt!!!

Förstår att du njuter av henne!!!

2008-10-14 @ 17:34:23
URL: http://www.designatenga.com
Postat av: sophia

Så söt hon är!

2008-10-15 @ 20:26:12
URL: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0