Lowa & Wilmer

Hej!

Det blir inte mycket tid för bloggen nu förtiden, som ni märker ;) Lowa brukar inte vara så förtjust i mitt bloggande. Men nu så.. nu ligger hon i mitt knä o snuttar på sin tutte. :)

Igår var jag o Lowis hemma Hos Elisabeth & lille Wilmer o myste :) skruttarna låg mest o snosade å sov, hihi.

                                       polarna! :)



                          :)

idag mötte vi upp dem på stan. Kollade in "nya" H&M och tog en fika. De sussade så sött även idag, så vi fick lite "egentid".

Dagarna flyter på bra här tycker jag.. men det går ALLDELES för fort.. När vi var påväg hem från stan, tog jag en extra runda med Lowa innan vi gick hem igen. Så skönt väder å vara ute i!

m har köpt en videokamera till famljen. Vi ska nog inviga den ikväll. Känns jätte kul o ha en nu när Lowa är liten. Jag har själv inspelade band från när jag var liten. Det är ovärderligt.

Nu kom M hem från jobbet o L sover, så nu ska jag passa på o umgås med honom ;)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åhh, våra små sötnosar!

2008-10-23 @ 17:33:41
Postat av: maria

åh va hon har växt hörru! det går fort ;) hihi.



kram kram

2008-10-24 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0