Lycklig mamma

Hejsan!

Nu, sover hon skruttan. Det har inte vart långa stunder för henne med det idag.. en sväng på ballkongen har hon sovit i vagnen, annars knappt någonting. Däremot så sover hon jätte bra på nätterna. Sovnar kring 23.00, vaknar vid 04.00. Då vill hon ha mat o ny blöja. Somnar om ca 05.00 o sover till 08-09 nån gång :) så på natten får vi sova :)
Nu vet man ju aldrig med rutinerna så här i början, det kan ju ändra sig. Men som det är nu är det toppen!

Igår kväll premiär badade vi henne :) hon trivdes. Jag vågade inte hålla henne, jag var så rädd att hon skulle glida ur mina händer (efter skräck berättelser av mamma..;P) Men M såg ut som han inte gjort något annat o det gick jätte bra :)
vi hade väldigt lite vatten i baljan o bara en droppe olja i. Skruttan var nöjd senn också när vi torkade henne o bytte om till pyjamasen.

 
Älsklingen mammas <3

Nu ska jag krypa upp hos min lilla prinsessa i vila lite. M ligger i soffan o sussar så sött han med ;)

Puss, så länge

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, skönt för er att ni får sova om nätterna iaf! =) Kul att det verkar gå så bra som det går! Vi får ta en liten promenad nån dag så man får hälsa på lillan. kram maria

2008-10-08 @ 21:23:27
Postat av: Malin

Maria: Absolut :) vi kan väl höras till veckan kanske? M börjar ju jobba till veckan med, så jag är ensamn med lillan. Kram

2008-10-08 @ 21:41:53
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0