Trött, tröttare, Malin

Hello.

jag är trött. Lowa är inte trött .. hon var inte det  inte det inatt iallafall.. efter o ha vaknat vid halv ett, fått mat o blöja ville hon inte sova några långa stunder. inte ens efter gungande i vagnen, vaggvisor, vyssande ville hon det. Det var mycket roligare o vara vaken.. det tyckte inte mamma..

Hon somnade inte ordentligt förens 12.00, då passade jag på också o vi sov bägge två som stockar. vi hann inte ens ut idag. Får så dåligt samvete när jag inte kommer ut med henne. Men som tur är, hör det inte till vanligheterna. Idag behövde jag prioritera sömn!

När klockan blev 15.00 kom svärmor o myste massa med Lowisen ;) fin fin klänning o body fick hon + en vovve!
jag fick ett jätte fint halsband, med presic mina färger ;)

Igår var hon så go när M busade med henne, hon log gång på gång. L har minsann lindat pappsen runt lillfingret redan ;)
inte ett öga är torrt när hon ler alltså, finns inget som är så underbart ;) Igår fick hon ligga o lufta lite utan blöja på mage. Hon var jätte nöjd och verka tycka att det var skönt! hon höll huvudet o kämpade upp o ner med benen, vår starka lilla sejj.

Nu försöker M få henne o somna i sin säng (good luck) hehe.. men ibland så går det.. jag hör sång därinnifrån ;) sötaste!

  

  



 

 
Lowa & en mycket stolt farmor


Hade gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förstår att du är trött!!

Happy Halloween på er!

2008-10-31 @ 07:27:25
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: sophia

Ååh va söt hon är! =)

2008-10-31 @ 10:47:20
URL: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0