Underbara dagar

Tjenixen!

Här rullar det på. Snart första veckan emsam med pluttan gjort. Tycker det går bra. Hon sover faktiskt fantastiskt bra på nätterna.. vet att det kan ändra sig, men nu ska man absolut inte klaga. Hon somnar runt 23.00, vaknar runt 04-05 o vill ha mat o ny blöja. Sen sover hon till runt 08.00 för ytterligare mat :) Då ligger vi i sängen o myser å ser på rix morron zoo på kanal 6. Sen somnar hon oftast om till 09-10. Hoppas som sagt det håller i sig :) därefter gör jag mej iordning (om hon tillåter.. heeh) o äter frukost. Sen går vi ute på en timmes promenad. När vi komer hem  myser vi o ja försöker få i mej lite mat. Vips så är M hemma o kvällen börjar. Ungefär så kan en dag här se ut, jag klagar inte för fem öre ;)

Nu ligger hon i sovrummet o snuttar lite o håller på o vakna till. M har tappat upp ett bad o ska alldeles strax bada med henne. (hon älskar att bada)

Föresten! finns det något värre än bilar som bara kör förbi övergångställena!? (det är LAG på att stanna vad jag vet..)
Eller folk som prompt ska röka presic överallt!!? MORR..
M & jag var ner på stan i söndags, när det var så fint väder. Tänkte vi skulle ta en varsin kaffe medans hon sov i vagnen. Men överallt röktes det, så vi satte oss ingen stans för vi ville inte att Lowa ska få i sej massa äcklig rök. Då gick vi till Mc donalds o tänkte köpa med oss kaffe istället. Därinne var det jätte lång kö å därinne hostades det o nös det som aldrig förr!? så vi gick därif´rån.. utan kaffe.! ja,det är inte lätt alltså..

Nej, nu ska jag se om hon har vaknat o är sugen på ett bad. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hej gumman!Vilka underbara dagar ni har såå mysigt!Längtar til det är min tur=)Kram till er

2008-10-15 @ 20:15:34
Postat av: Madde Olsson

GRATTIS MALIN!! :D Madde Olsson här (från Ulvsby).

Hörde att du fått en liten tjej, va skoj!! Jätte söta bilder :) Jag o Pelle ska ha en flicka i mars, (v 18+4 nu) :D Ha det så bra!! Kram



2008-10-16 @ 07:44:16
Postat av: Malin

Madde: Heej!! men åh, GRATTIS själv! gud va kul. Har du nån blogg eller familjeliv? vore kul o följa dej ;) Kram på dej!

2008-10-16 @ 10:27:03
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0