bvc

Godmorgon!

här har vi haft en natt av mycket sömn :) vilket resulterat i en utvilad mamma & bebis. Hon har haft svårt att somna i sin säng. Hon somnar oftast på någon av oss, när vi sedan försöker lägga ner henne i sängen, vaknar hon ofta..
Igpr började jag med att lägga henne i vagnen när hon halvsov. Då somnade hon sov en stock efter lite vaggande. Hon somnade 23.30 och som vill 03.30, somnade igen efter lite mat o blöjbyte vid 04.00 och sov till 07.30! :) gissa om jag är nöjd!?

På morgonen här, har jag testat bärselen för första gången! underbart. Gjorde iordning frukost o plockade lite här, samtidigt som hon satt o sov i selen..



senn tog jag försigtigt av mej den o la ner henne, hon vaknade inte ;)



igår var jag o Lowa på bvc. Hon hade gått upp hela 500 g och växt 2,5 cm. Så nu är hon 53,5 cm å väger 4200g ;) stora tjejen! Hon fick topp betyg på
en månadstesterna som de gjorde. När vi kom hem började jag ge henne AD dropparna. Det var väl ingen hit direkt, men de gick ner iallafall :) Efter bvc, mötte vi upp Lowas mormor o fikade med henne. Lowa fick en söt pyjamas i 1 månads present :) senn fick det bära av  till amningsrummet för lite mat innan vi gick hem igen.


Lowa & momor <3

Idag ska vi ut på en långpromenad jag o L.. (i regnet..) men det är bra syre för skruttan! senn i eftermiddag ska vi träffa några ur föräldragruppen på museet o ta en fika, ska bli såå mysigt.

Igår hade vi även besök av Elisabeth & Wilmer ;) lika mys som vanligt. Haha, ni skulle sett skruttarna. De låg utslagna i varsin del av soffan... :) sötisar!

nej, nu vaknar hon här, vi ska försöka gå ut nu.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman vill bara skrivahej och säga att Lowaär ju så bedårande söt herregud så söt hon är. skönt att ni mår bra!Kram

2008-10-29 @ 12:30:03
Postat av: madde o

Va söta hon är! :)

Ne, har ingen blogg eller familjeliv, men tittar gärna in här emellanåt, så du kan få lite info här emellanåt vad som händer ;) magen den växer ;)

Har ni kommit in i era vardagsrutiner ännu? :) Ha de så bra!

2008-10-30 @ 10:00:46
Postat av: Malin

madde: härligt att den växer ;) det är ju så underbart o vara gravid!

ja, jag tycker nog vi har börjat komma in i lite rutiner här, men det tar tid.. :) borde passa på o vila mer när hon sover på dagen, men gud vad det är svårt.. ta hand om dej o magen, du har en fantastisk tid framför dej :)

2008-10-30 @ 14:33:30
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0