Mys

Hej på er!

här har vi fullt upp, men det är heelt underbart. Vi börjar sakta med säkert komma in i rutinerna, men på måndag blir vi själva jag o lilla Lowa. Då har vi ingen som passar upp på oss. M har varit underbar de här två v, lagat mat, städat, myst med skruttan, handlat! ja, herre gud alltså :)

Ikväll ska M bada med L i badkarlet, blir nog mys :) hon gillar ju att bada.

Igår hade hon en dag hon inte gärna ville sova själv. Enda gången hon sov, var när hon låg på mitt bröst. Skruttan! jätte mammig. Igår provade vi nappen för första gången, å den var jätte good tyckte Lowa :) Nu ger i henne den när hon sover ( om hon behöver den då). Så när hon äntligen somnade vid 21.30 igår kväll, hopapde jag ner i sängen brevid henne o somnade jag med. Finns inte så mycket annat å göra :) det är så mysigt när vi ligger o bara tittar på henne, när hon sover o gör sina små "nöjdhetsljud" där i sängen. Man är SÅ stolt.


mys med mamma




dressen hon fick av Farbror N och "faster" L :) Såå fin!


Lowisen myser med S & P och blivande kompisen :) Av dem fick Lowa ett jätte fint Mumin babygym! tack så hemskt mycket!


Nu vaknar skruttan igen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen!



Den var ju nästan "lagom stor", men fin blev hon!

Kram!

2008-10-12 @ 09:44:25
Postat av: Janni

Tutten ser lite stor ut.. men den växer hon snart i :)

2008-10-14 @ 23:31:12
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0