Måndag

Hej! 

Mamma livet är helt underbart, men naturligtvis en stor omställning. Man hinner liksom inte så mycket ;) mer än att snosa med snutten såklart! idag har jag inte ens kommit ur pyjamasen.. den ni! å ute har vi inte vart idag.. det har ju blåst så. Dessutom trodde jag Lowa fått feber för hon kändes så varm. Med paniken i halsen, ringde jag M, som snabbt som attan fick sticka in på apoteket o köpa vaselin å en ny temp. Jag blev så orolig då jag läst att bebisar under 3 månader inte ska få feber, då ska man kontakta läkare! jag ringde sjukvårdsupplysningen o hörde ad de tyckte jag skulle göra i väntan på termometern. Badda henne kallt, lufta lägenheten, samt ta av henne kläderna ( hade iofs redan gjort allt det) men det kändes skönt att ringa ändå. Om hon skulle ha över 38, skulle jag ringa tillbaka o då skulle vi åka in. Nu hade hon som tur var ingen feber...hon var väl bara lite varm då.. thank god!

har vart en lite småjobbig dag idag, hon har inte velat sova mer än kanske 1 timme idag under dagen, så jag har inte heller haft möjlighet till o vila. Men nu´ligger hon helt däckad i SIN säng ;)
å jag ska snart krypa ner i våran.

Lite bilder:


nybadad i pappas famn i pingvinbadlakadet :) Cute.

 
haha! mammas lilla pingvin tjej ;)


små,små fossingar

 
  myys


tröttis ;)

Kommentarer
Postat av: zanna

Skönt att det inte va nån feber! Man blir orolig för minsta lilla med dessa små liven.. hehe, hönsmamma är jag i alla fall! ;) Inatt sov E från 23 till 04! :) Tror det beror på att vi tryckte i honom extra ersättning efter amningen... göööött o få sova lite! ;) kram

2008-10-21 @ 09:15:04
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad tur att allt är bra med er!

Nu är vi hemma igen! Vet du föresten hur mab gör för att få besöksräknare på bloggen?



Kram Lotta!

2008-10-22 @ 06:46:44
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Tinna

O vad fruktansvärt sockersöt hon är. Lääängtar så tills jag får chans att träffa er i Karlstad. Krama om o hälsa Mackan*

2008-10-22 @ 21:14:36
URL: http://likeadropintheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0