1 day left?

Hehe, som ni ser har min nedräknare till BF totalt ballat ur.. eller är det kanske ödet? kanske får vi bebis imorrn? åh, underbara tanke. vi får se, vi får se.. känner dock..... ingenting :( suck.

Idag har vi gjort nada. Mackan har vart o handlat lite söndags middag här o är påväg hem. Vi tänkte kika en film sen. Värre än så blir det inte. Å det behöver inte vara det heller.

Imorgon är en ny vecka och jag ska få klippa mej plus göra slingor hos Nina imorgon förmiddag *lycka* känna sej lite fräschare :) blir alltid så nöjd när jag varit hos henne med. Ska bli skönt att slippa dra iväg till frisören det första man gör sen när lillen är född. M ska förhoppningsvis också klippa sej..haha han är jätte långhårig, stackarn :) imorgon gör vi ett nytt försök att gå på förlossningsinfon. Eller vi måste ju gå denna gång rättare sagt. Gullungen Anna, har erbjudit sig att följa med mig OM Mackan inte skulle hinna. Tack så hemskt mycket! du är guld värd. Tror dock inte att det ska vara några problem, då han ska vara hos läkaren klockan 15. " timmar hoppas jag inte att det tar.. men man vet aldrig.

Annars da? i veckan har jag ett par fikor inplanerade. En med Zanna och en med föräldragruppstjejorna :) Tur jag bara brukar ta en latte, annars hade jag nog varit uppe i det dubbla i vikt.. ha ha! alla dessa fikor. Silvy & jag har lovat varann att vi inte ska bli några fikande morsor (förutom kaffe då) klart vi ska göra det med ibland. Men fika kan ju även vara en macka eller nåt annat mindre onyttigt. Blir nog bra..

nej, ska bli skönt att få liv i håret igen :=) uh va gött. imorgon skulle det bli fint väder med tror jag, då blir det en långpromenad.

Ha en trevlig söndagskväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0