En bra dag

Hejsan! vilken härlig dag! solen skiner ju :) idag ska ajg ta mig ut på en promenad minsann, gud så skönt.

Jag kan medela att allt gick bra hos BM idag. Visade ingenting på urinprovet idag och blodtrycket låg på 120/75 igen :)
SKÖNT! dessutom hade proverna från labb kommit, o det visade sig att jag helt kunde sluta med mina järntabletter, då jag hade ett kanonfint värde. men jag fortsätter ändå, jag har inget ont av dem, så.. By the way.. hon som tog blodprovet i min arm igår stack mej helt fel.. så idag är jag helt blå och det gjorde rätt ont! *morr*

Annars är det ju partajj ikväll!!! :) yeeaahhh. Måste tvätta o fixa lite innan dess.
M ar lite hängig i morse, men om han piggnar på sej skulle han o P ta en öl :) vi har kommit överens om att han kan ta max 3. För man vet aldrig vem som vill dyka upp... :)

Igår bakade jag hallon/blåbärs muffins & banan/citron muffins. Så nu får de ligga o trängas med bullarna i frysen :)
man måste ju ha lite hembakat i frysen, när det så småningom blir födelsedagsfirande här.... :)

Måste bara säga att årets idol jury är underbar mot den förra! man måste inte berätta att nån ser ful ut osv. Det räcker med ett - nej tack. Vilket denna jury har fattat. Creds till dem! var det bara mina tårar som rullade ner igår, när han som var så nervös, faktiskt kunde sjunga? :) stackarn alltså! hoppas det går bra för han.


Nej, nu ska jag laga lite mat här.

Kramkram

Bjuder på några partybilder från förra, eller var det kanske förrförra sommaren!? Me & Kimsan :)

 

 



Grllzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag gillar mitt hår på den där sista bilden, knullruffs? eller bara härlig frisyr efter kimsan o mallas partytrick på golvet<3

2008-09-14 @ 13:52:11
URL: http://kimmy-who.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0