Heja Ulvsby!

hej! va kul det var med idol från karlstad igår. Synd bara att de visade 98% miffon... :( vi måste väl ha folk som kan sjunga också? stockholm älskar att vinkla oss som värsta bonnhålan. :(

Två som verkligen kunde sjunga enligt mej var ju iallafall hon Sara & Erik! Erik är från Ulvsby ska ni veta ( där jag är ifrån)

Hoppas du vinner ;)


 


Igår grillade vi för allra sista gången i år! :) heheh, göttans. senn myste i med lite vindruvor och en liten chipspöse (only 5% fat, yeaahh) gör goa! eftersom det var tråkig fotboll på tv, begav jag mej in i sovrummet en sväng för att inte missa nåt på Idol. Hörde att Mackan slog om ibland också, för ljudet på tv:n  i vardagsrummet går före den i sovrummet. Liite irriterande.. :/ senn blev det "vem kan slå filip o fredrik" det har ni väl inte missat!? gör bra juhe. Hoppas filip o fredrik vinner denna gången.. tycker han håkan verkar så dryg..

Längtar tills älskling kommer hem..ca 2 timmar kvar. Då har jag lovat han ett skumbad. Tror jag joinar faktiskt. Det lät inte så tokigt.

Imorse var jag hos barnmorskan också.. var där 1,5 timme.. har aldrigt vart där så länge förut.. men när hon skulle ta blodtrycket, så visade det 120/95 å sen 120/90 (vilket är högt) har legat på 120/70,75 förut. Jag fick gå ner o ta lite prover för att sedan lägga mej o vila 20 minuter. Därefter tog hon ett nytt. Då låg jag på 120/80.. mer normalt. Jag hade stressat dit på cykeln, så förhoppningsvis var det orsaken. Senn visade det sig att jag hade +1 i urinen.. vilket de ville kolla upp, så jag ska tillbaka imorrn bitti o göra ett till prov + blodtryck. Förmodligen är det ingenting, utan det kan se ut så här i slutet av grav. men man blir ju ändå lite orolig. Men skönt att få en ny tid imorrn bitti iaf. Gillar min barnmorska såå mycket! hon är så lugn. Hon ska föresten själv ha barn en månad efter oss ;) hihi.
Hjärtljuden låg på 128/ min idag. Lägsta hittils ;P vi tror att bebis låg o vilade sig. Hjärtljuden slog väldigt fint iallafall. Det är ju huvudsaken det. jaja, nog om det.

Imorgon ska jag på invigningsfest i Netas (www.designatenga.com) atelje'. Det ska bli hur kul som helst! synd man inte kan partajja bara ;P hehe.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Neta

Det ska bli så kul att du kommer, jag har laddat upp med folköl och ramlösa, haha

2008-09-11 @ 19:31:15
URL: http://www.designatenga.com
Postat av: Malla

Neta: Söting :)

2008-09-11 @ 19:43:48
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vill inte vara petig, men du menar väl att du normalt har 120/70-75 va?? Annars var det högt. SJälv hade jag havandeskapsförgiftning när min son föddes och då hade jag ett BT på 200/160...inte så bra. Men vi fick världens goaste kille så det var värt högt BT.

Lycka till med bebisen!

2008-09-12 @ 10:39:48
URL: http://underbaroch.webblogg.se/
Postat av: malin

kajsa: oj! ja,det menade jag såklart. har ändrat nu :) bra att du är uppmärksam.

2008-09-12 @ 12:03:16
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0