Hello sunshines!

Här sitter jag med en köpp kaffe :) gött.. Maria ringde presic o ville fika lite på stan snart. Det passar bra, eftersom jag ska ner till banken o sätta in lite pengar. Linn ville också fika, men hon kunde nog bara senare. Så vi får se vad som händer. Hon håller på o flyttar till Uppsala, den lilla bajskorven ;P

Annars är det bara bra. Dezi var här igår  o vi gjorde finfina pannkakor.. haha! med di va goa! :) tog en liten promenad också med henne & Sofia. Fick faktiskt en del sammandragningar.. hurra eller nåt!? gjorde ju inte så ont, men ändå...

Igår kväll var det mys med idol o filip & fredrik spåklart.. :) tycker dock att tv4 favoriserar vissa personer, de visar ju långt ifrån alla.. däribland väldigt lite av Erik! :(
här kommer hans audition, vi inte fick se i tv..

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.637478 

Här kommer några lånade bilder från Netas invignings fest. de finns i sin helhet på: www.designatenga.com också


här står jag med mina underbara arbetskollegor (jag brukar vara timvikarie hos dem)
veronika till vä och Mia till höger om mig :) vi lyssnar på Netas invignings tal :)



I grått har vi Anna, som tyävrr har slutat men som jag också har jobbat med :)


Mmmmm :)


mingel


självaste Neta, till höger :)






å Netas special sallad :)

Nej, nu måste jag göra mej iordning o sticka ner till stan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan ju kanske hoppas på att det har tittat ut en liten bebis när du inte uppdaterade igår, eller? :-D

2008-09-27 @ 11:10:05
Postat av: Malin

elin: Nej.. :(

2008-09-27 @ 11:14:36
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0