Längtan

God morgon på er!

sitter här med en kopp kaffe o ett äpple nu och tänkte kicka igång dagen :) allt bra med er? här är allt sig likt.. tyvärr :(
har dock satans ont i revbenen.. ingen bebis som ligger o trycker där längre o framför allt inte mot vänster (där det gör som ondast) gör ont när jag nyser,skrattar bla. Nämnde det till A igår (sjukgymnast för övrigt) hon trodde det kunde vara nåt med muskelfästena, att de töjs eller liknande. Det är säkert nåt sådant, hoppas det släpper bara..

I onsdags var jag och vår kära golf på en liten turne :) hann med jysk, siba, expert, maxi och netto :) hihi. Handlade bla. födelsedagspresenter till min käre sambo, som ska fylla år den 4:e okt.. tänkte att det kan faktiskt vara så att vår lill* har kommit då o då har jag ingen lust o springa på stan det första jag gör. Även om M har sagt att hans födelsedag i år inte känns så viktig, vill jag ändå att han ska känna av att han har en :) Så nu är det klart! Lite annat smått och gott, råkade ju också slinka med :) hehe. Bland annat en badbalja..(vi har dock en redan) men den här var väldigt billig och hade som en stöd åt barnet i baljan. Då kan man ha två händer fria när man badar.. :)


förhoppningvis kommer jag o lillen o sjunger för pappa M om ca två veckor.. :)

Jag hittade även lite till lillhjärtat såklart.. en ram som man sätter in ett kort på barnet o brevid ska man göra ett avtryck av bebisens hand eller fot :) gips o allt ingick. Skitbra! de hade faktiskt en hel del bra grejjer för bebisar på jysk. Ganska bra priser. Bäddset, badcapes m.m :) köpte några nallepuh stickers, som jag tänkte ha på lampan ( de skulle lysa i mörker..)
men det gör de inte.. skit grejj!! haha!
På kvällen när vi kikat klart på idol, var det nån fotbolls match på canal+, så jag återgick till mitt pysslande.. å här är resultatet:

 
ställde den på Ms nattuksbord när vi skulle sova, han blidde glad :)

Igår, åkte jag Dezis på en liten tripp till bergvik :) hihi. Hon var ledig, så då får man passa på minsann! vi blev inte så långvariga för jag skulle träffa brudarna från föräldragruppen på eftermiddagen också. Men hon fick sej en lampa bla. Jag fick med mej en vit korg, som jag ska diverse i under spjälisen tror jag. Kommer väl bli en del o fylla den med kan jag tro.. Sedan var jag o fikade med tjejorna. Väldigt trevligt var det. Trots att vi inte setts med än 3 gånger innan, kändes som vi känt varann längre. Vi har ju såklart en hel del att prata om. En av tjejerna kunde inte komma. De hade fått sin bebis! det kändes så himla overkligt! att det liksom ska hända på riktigt.. Det känns lite som man bara går runt här o leker.. :)

Idag ska jag fixa lite här hemma (igen) gud, det är skinande rent här alltså! hihi. Sen tror jag det blir nån after work ikväll :) mysa lite (till..)

bb väskan är iallafall packad o klar


i princip.. går o packar i o ur rätt vad det är.. kan inte riktigt bestämma mig. Myskläder är det iallafall för min del.


se vilka söta blöjor jag köpte! gosh! de är ju nästan för fina för o bajja i.. haha! :)
nalle puh som liten bebis.. Naaaww

Vi höres folket!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej!



Det var kul att se dig igår, och magen var lika stor som jag trott :)

Förstår att det är kul att shoppa till bebben, men vänta bara tills den kommer ut. Då kommer det bli farligt!

Jättesöta kort du gör.. Du verkar också vara en liten pysslis :)

2008-09-19 @ 11:39:31
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Tinna

Hej toka!

Tänkte att det var dags att jag lämnade en kommentar nu. Går in här å tittar till varje dag för att få se din tjockismage;) Det är helt sjukt att d snart är dags och jag har inte ens sett dig "live". Förstår att det är underbart och att du verkligen längtar nu till att få ut din lilla bäbis. Du ska bli mamma, mamma Malin, förstår du d? Helt otroligt och de gör mig såå glad. Världens bästa föräldrar.

Måste iaf höras snart. Vill ju ha er adress med, lagom t att plutten hittar hem:)

KRama om i mängder och hälsa mannen din*

/Tinna

2008-09-19 @ 19:58:32
URL: http://likeadropintheocean.blogg.se/
Postat av: Janni

Ja det ska bli mysigt..

Man lär ju hitta på nåt nu när vädret är så trist hela tiden :(

Ni törs inte åka iväg nånstans förstår jag..

2008-09-20 @ 11:18:04
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0