Lördag

God förmiddag! här har man varit uppe sedan halv sju.. :)
(förutom att jag slumrade till ett par timmar i soffan)
M började jobba vid sju, så jag gick upp med han.. gjorde frukost, tände ljus o såg på disney channel. MYS.

Nu har jag en (grön) sockerkaka i ugnen med ett nalle motiv.. får se hur den ser ut när den är klar.. kommer bild OM den blev bra.. hehe. Efter denna är det slut bakat. Tror det ska räcka till två födelsedags kalas faktiskt..

Måste säga stort grattis till Zanna, som fick sin efterlängtade son igår! GRATTIS. De skulle ha en vecka efter oss, men fick alltså igår :) åååhhh bebisen i min mage.. vi vill att DU kommer nu också! ;) M pratar varje dag med magen o säger att det är mysigare här ute o att vi längtar efter dej.. får se om det hjälper.. :)

Igår var vi på Plaza på after work.. tänkte göra ett nytt försök att vinna sviten.. men icke.. killen drog 3 vinnare från SAMMA bord... :( han blandade inte runt nånting i den där burken.. vi hade lagt i 5 lappar, men rätt tidigt så de var långt ner.. Hum..
Vi gick hem till vår svit istället.. haha. Köpte lite godis, la oss i sängen o kikade på "singing bee" innan vi somnade.. haha, var så trötta.

Ska vänta in sockerkakan här, sen ska jag ta mej en promenad till älskling, som jobbar här i närheten o hälsa på han lite.

Ha det gott så länge!! Puss

Lite bilder bara...

    
  Party med "gänget" ;)                               Valborg två år sedan

  
Gbg förra året                                 Vickey o jag dansar loss.. saknar dig <3

 
Kimsan & jag juldagen 06? <3             Julstök hos oss förra året :)


Mer julstök med Putte & Silvy


Tony Italiano & jag is dancing på Ankan. Vi SAKNAR dig! kom o hälsa på Snart

Nu är kakan klar.. :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Otroligt fin klänning du hade när ni var i Göteborg, den svarta tubtopp! :-) H

2008-09-22 @ 23:49:19
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/
Postat av: rebecca

Otroligt fin klänning du hade när ni var i Göteborg, den svarta tubtopp! :-)

2008-09-22 @ 23:49:20
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0