Olika magvinklar

V 36. (35+5)

 

hi hi, nu finns det inte så mycket till navel längre :)


 
lille "hormonranden" :)

Hej igen! mitt andra inlägg för idag... hum märks det att jag inte har nåt att göra idag ;P skönt det också iofs..
Har suttit o "pratat" med en klasskompis som fick sitt första barn för ca 2 mån sedan. Blev väldigt lugn när hon berättade om sin förlossning. Jag vet att varje förlossning är unik och att de inte går att jämföra. Men vi har ungefär samma förutsättningar, så jag hoppas på det bästa :) världens sötaste lille tjej fick hon iallafall. Vi kommer nog vara ute o gå en del när vi får vår lille också. båda börjar läsa till hösten också, så det blir nog bra.

här är det ändrade planer minsann..det är väl bara att vänja sej.. heeh. M kommer nog inte hem förens åtta, så det blidde ingen filmvisning på förlossningen idag. Vi får gå nästa gång då. Får se om vi drar ut till stugan eller hur vi gör? just nu vet jag ingenting, det märks.

Jag har iallafall presic tagit mej ett skumbad, det var skönt. Peelade bort lite döda hudceller. Nu ska jag smörja mej med lite BUS.

ska göra mej iordning nu, för vad det nu blir... :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: kim

hej min love! hoppas du mår bra! du får ringa när du får tid o om du har tråkigt... väntar med spänning på förlossningen:) tänker på dig! Puss

2008-09-01 @ 21:37:30
Postat av: Malla

Kim: det ska jag ;) du åxo! tänker på dej me gums. puss

2008-09-02 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0