Söndag

Hej! trist dag idag.. vi vet inte vad vi ska hitta på o klockan är redan tre.. funderar på om vi kanske skulle ta en promenad, få lite frisk luft.

I fredags var jag på invigningsfest i netas atelje, kanon trevligt! god sallad, fika och trevliga människor!
jag rekomenderar verkligen att ni går in på www.designatenga.com och tar er en titt! hon gör så mycket fina smycken.

Nej, jag har verkligen inget vettigt att skriva idag.. allt är bara en seeg väntan på bebis just nu.. känns som jag kommer vara gravid för alltid o att vi inte kommer få nån bebis. Igår när jag vilade lite mitt på dagen, drömde jag att vattnet gick..
o inte vilket vatten som helst.. det var apelsin juice.. hahah! helt sjukt. Behöver jag nämna att jag har dille på apelsin juice? ja, drömmar kan vara grymt knäppa..

Nej, nu får vi hitta på nåt här!

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Janni

Hej! Fortfarande lugnt i magen eller känns det nåt speciellt?

2008-09-14 @ 17:13:18
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0