The cake

Tja! kakan blidde hyfsad, gick sönder lite tyvärr. Tänkte jag skulle göra en tårta av den istället. Lite grädde, glasyr, ögon,näsa o mun på den här så blir det nog bra.


hihih, nu ska den frysas in tills Lillhjärtat vill komma till världen.


Var ute på en promenad o hälsade på mitt hjärta som jobbade och slet. Det var jätte skönt ute, varmt och gott.
plockade lite fina höstlöv, som jag tänkte göra nån fin höstdekoration utav. Någon som har nåt förslag?

 
hjärtat sliter                                   jag på min promenad



påväg hem igen



Nu står middagen på spisen och M sitter o ser på Liverpool på canal +.

Trevlig lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena B

HejMalin! Hittade din adress genom Zanna som jag känner. Visste inte att Du oxå skulle ha barn, va kul. Min äldste son Björn och hans tjej Maria ska oxå ha barn snart och gick på samma kurs som Zanna. Om du inte kommer ihåg mig så var det jag som jobbade i köket på Solen :=).

Ha det bra och lycka till med bebisen.!

Kramar

2008-09-20 @ 19:46:21
Postat av: Malin

Hej Lena! klart jag minns dej :) så du ska bli farmor, va spännande! :) hoppas allt e bra med dej

Kramar Malin

2008-09-20 @ 22:15:28
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: maria

Hej malin! Tänkte på höstlöven.. man kan lacka dem och hänga upp eller plasta in dem så behåller de färgen mkt längre :) .. Själv har jag lagt ut dem på ett fat och ställt ljus, sjöstenar, rönnbär och lite annat höstgrejs ovanpå.. blir jättemysigt!



Lycka till! och hoppas ni får bebisen snart :)



kramar maria

2008-09-21 @ 13:03:07
Postat av: Malin

hej Maria! ja,okej. Fick faktiskt inspiration från dej, när vi hade fikat sist :) Har också lagt de på ett fat med ljus ovanpå. Rönnbär var ju också en bra ide'! :) tack för tipset! Kram

2008-09-21 @ 14:34:16
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0