Tisdag kväll

Godkväll :)

Trött som ett svin är jag.. :( men måste hålla mej vaken ett litet tag till.. idol börjar ju snart samt filip & fredrik. Det kan man ju inte missa.

Idag har jag vart o fikat med några tjejer från föräldragruppen. Trevligt, trevligt. Senn mötte jag upp Dezi o jag hittade en amnings bh till mig. Yes!

satt o kikade lite på kort från Teneriffa där vi var mars 08, tänkte bjuda på några. (då jag är för trött för att skriva..)

   
Mackan bubblar                                      vatten i ögat

 
ute på nån restaurang                         mår gött

 
första kvällen

 
här på resan, är bebisen 12 veckor.. haha, minns att jag tyckte magen var göör stor... svullen var den iallafall ;P

Nej.. nu mys i soffan med älsk och Idol! :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0