Update!

Ja, nu var det ett tag sen.. vad har hänt senn sist då?

I fredags när mackan kom från jobbet, svidade vi om och gick ner till Plazas after work, där de hade 2 för 1.
På hemsidan skrev de att man var med i en utlottning av en svit om man åt där, så vi tyckte det lät kul :)
när de sedan drog vem som vann, förstod vi att vi inte ens var med. De ropade upp namn och det hade inte vi uppgett någonstans. Vi trodde de drog bordsvis.. men man var tvungen att gå fram i baren och köpa nåt att dricka o senn lägga i ens namn i en skål... men ingen hade sagt det till oss... synn.. en svit hade inte varit tråkigt!!!

iallafall.. efter vi varit där, åkte vi hem till A, s och H :) börjar bli tradition det där :) fikade o hade trevligt. Hugo pussade på min mage, han ville nog att hans kompis ska komma ut o leka med honom nu (vem vill inte det?!) Såå söt.

Igår träffade vi silvy o putte en sväng på stan. De har äntligen köpt lägenhet här nu :) Längtar tills vi går där bägge två med våra vagnar ;) ska bli såå kul. De har även ett gym i deras källare..hihi. Då kan vi ha baby gympa där om dagarna, perfekt! :) varvat med cafe' latte såklart.

Idag har vi varit hemma hos mamma o pappa. M har hjälpt de upp med deras båt. Senn åkte vi med dem till kompisar till dem, vars dotter fyllde år, så vi var där o gratta. Trevligt, trevligt! När vi åkte hem ville jag hoppa in på netto en sväng.. :)
de har söta babykläder å så faktiskt! o billigt... fick med mej två bodies (för tjej dock) rosa och rött med texten
"jag älskar mamma" och en " Lik mamma, men söt ändå" den tänkte jag att bebis kunde ha o spy i... hahah! eller så ger jag bort den till nån... hehe! fick även med mej en liten baby fleace filt med en giraff på o en tillhörande giraff gosedjur.

eftersom jag hade en trött sambo i bilen, kikade jag bara som hastigast ikväll, så jag & farmor åker dit imorrn igen :) å även en sväng till rusta :) hihi.

Nu är mackan på innebandy och jag ska lägga mej o vila lite. Ha det så gott!! uppdaterar imorrn igen!


vår present till Hanna. I kuvertet ligger ett presentkort på MQ. Jag & hanna som små, på kortet..

Satte in lite foton från vår semester med Anna & stefan förra sommaren.. tog mej bara lite drygt ett år... litet smakprov


 
 
                                         The sweetest thing <3


                         Hahah Mackan satte på giraffen "spybodiesen" ,mohaha


Nu: Vila.

Kommentarer
Postat av: rebecca

GRATTIS till din vackra mage! Hoppas allt går som det ska nu innan förlossning och även under den!

//Rebecca

2008-09-08 @ 15:20:47
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0