V 38

idag går jag in i v 38 :) de flesta barn föds mellan v 38-42.. hoppas våran vill komma till oss den här veckan! fast inte på fredag förstås, för då ska jag hem till en arbetskamrat på lite party.. hihi :) På lördag blir bra bebis..:) nejda, du bestämmer när du vill komma :)

Fick ett gulligt mail från pampers idag. Eftersom jag är medlem i pampersklubben ( man får lite gåvor sedan när barnet är fött) så får man veckomail, med info för veckan. Vad som händer, lite tips åså.. idag fick jag detta:

GRATTIS OCH LYCKA TILL!
Du är nu i slutet av graviditeten och inom kort kommer du att vagga din lilla nyfödda i dina armar. När du nu går in i ett nytt spännande kapitel i ditt liv, så kom ihåg att allt du lärt dig och upplevt under de senaste nio månaderna kommer att hjälpa dig i din nya roll som mamma. Det har varit en fantastisk resa under vilken du åstadkommit ett litet mirakel. Inuti dig har ett nytt liv skapats som mycket snart kommer att förändra ditt liv för alltid. Gå in i den här sista delen av resan med självförtroende. Du kommer att vara fantastisk, det vet vi! Lycka till önskar alla vi på Pampers Institute.

Gulligt tyckte jag.

I V 38 händer detta:
Barnet: Nu är barnet helt fullgånget och navelsträngen är cirka 50 cm lång. Vikten hos barnet ligger på ca 3,1 kg

Imorrn ska jag på mitt förhoppningsvis näst sista BM besök. Nu är jag rätt säker på att bebben är fixerad... kändes som den riktigt borrade ner huvudet härom kvällen, gjorde rätt ont faktiskt.. återstår att se imorrn alltså.

Maggen V 38 (37+0)
 

haha! när jag sitter ner, kan man ställa ett glas på min mage ;) värsta partytricket! hehe

mycket bebis i detta inlägg :) återkommer med planerna för dagen i ett senare.

Puss puss!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är för rolig gumman, partytrick:D vore nått det;) Pussar i massor<3

2008-09-10 @ 11:09:52
URL: http://kimmy-who.blogspot.com
Postat av: evelina

men malin!!! shit va spännande!!! d e ju riktigt nära nu :D:D:D

2008-09-10 @ 11:53:26
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: jennsan

jag bara sitter här å stirrar på din mage, jag inte inte fatta att det är september nu å att du nu är i slutfasen av att vara gravid - för denna gången...:) snart är det dags å jag längtar ja med:)

2008-09-10 @ 22:10:50
Postat av: Janni

Jäklar. Almost sprängfärdig. Det är dags att komma ut nu lilla bebis. Jag tror bestämt det är en liten flicka. Vad ska hon heta om det blir en liten tuff brud? :)

2008-09-11 @ 18:33:01
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0