Lekparken

Hola!

Idag har vi varit på babysång, alltid lika kul. Efter det åkte jag o tränade, skönt. Imorgon blir det kondition på efx:n och på fredag får jag nog vila ;) Just ni ligger mina hjärtan o snosar ikapp inne i sängen. Hjärtat värms verkligen lite extra när man ser dem tillsammans, min familj :)

Här är lite bilder från Lowas gungpremiär. Behöver jag säga att det var succe'?

                                          Wiiihhhii





                                                       Mammas hjärta


Jag älskar den här bilden!
Det ser så vuxet ut och det ser verkligen ut som att hon tar in det pappa har att säga ;) Mina älskade.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0