Tisdag.

Hello.

Idag vet jag inte vad som händer, trist väder iallafall. Nån form av träning får det lov att bli iaf. Igår tog jag O lowa en promenad med Maria, det var trevligt! Lowa slängde ur sin boll, så jag fick springa o leta efter den, busfia. Annars var vi bara hemma o myste.

L har börjat med ett öronskärande ljud nu.. inte så kul faktiskt. Det är RIKTIGT högt och det sker när som helst och hur som helst.. gärna på ica.. det är inte för att hon är arg, eller besviken, utan det kan som sagt göras när som.. hon måste gilla sin röst! men vi tycker hon har såå fin röst även i andra tonlägen ;P



mammas sötunge! Finaste ögonen mamma vet.







Nu ska jag sätta på kaffet och se på efter tio, medans jag ska försöka få den här lilla bebisen i vagnen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0