Trollet mitt

Yo!

Idag har det varit en riktigt bra dag ;) Vi spenderade natten hos mommo o moffa, jag & Lowa. Mysigt så! Lowa fick lite presenter på sin sju måndaders dag! Tackar.

Idag har vi vart på babysången & Lowisen har diggat (igen) till fin musik :) senn gick vi ner till stan o mötte L's fammo. Då fick lowis ännu mer presenter, en klänning och ett par leggings. Den tjejen är det inge synnd om ;) Senn fikade vi på george och Lowis åt mat. Myspysigt.

Igår när vi hade vart på trevligt mammafika, gick vi till "solen" å hälsade på mina gamla arbetskompisar & barn. Lowa sov naturligtvis :( men de fick se henne iallafall. Det var så kul o träffa alla igen o alla barnen! ååh vad jag saknat dom, de hade blivit så stoora :) Små blommor fick jag (och gräs!!) av "storkillarna" hihi, gullungar!!!


För ovanlighetens skull har jag lite bilder på Lowis;









Imorgon ska det bli sol, så då blir det lite pressning på ballkongen medans L sover. Ska även träffa en klasskompis från låg/mellan stadiet som fått en liten My här alldeles nyss, det ska bli skitkul!! :) Hade gott sålänge!




KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0