Välkommen VÅR!

Hejhopp!

idag har vi gjort mycket :) först var jag o Lowisen iväg på babysång i kyrkan, dansa och sjöng :) lowisen var rätt trött så vi hoppade fikat o gick hem. Här satt Farbror Nisse & Marcus på ballkongen o solade! :)

Lite senare kom Farmor & Farfar till Lowa på besök, vi fikade ute på ballkongen o myste :) Lowa var med o myste



                                                                  Goding!!


Hej "faffa" !

                                   Äta mellis med pappa e gottigt!


"Fammo" & Lowa


Hoppa,hoppa!

Senn kikade vi lite på filmer med Lowa, bla. dopfilmen. Senn blidde det även lite dans.

Vi packade in oss allihoppa i bilen och skjutsade hem dem till sej och vi åkte ut o hämtade bilbarnstolen på barnens hus som hade kommit nu :) Tyckte väl kanske att det var den tråkigaste av de färgerna som fanns, men,men.. grå/svart är den. Men Lowa såg mäkta nöjd ut! kom upp en bit o kunde sitta o kika ut plus massa benutrymme. 2 solskydd med lilleskutt slank med från barnens hus med :)

Väl hemma igen åts det lite middag följt av bad med Lowa för mej. Nu nattade jag henne för ett tag sedan o hon samnade "mitt i vällingen" Så trött var hon min plutt. <3

Imorrn ska jag njua i solen på ballkongen tror jag bestämt och ta en lååångpromenad :)

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Therese

hej! sover lowa hela nätterna nu när hon börjat med välling?

2009-04-02 @ 10:54:51
URL: http://missleah.blogg.se/
Postat av: Therese

Leah vaknar ett antal gånger varje natt och bara gallskriker! Ska försöka göra nåt allergitest på henne så att vi kanske kan utesluta vissa grejer...

2009-04-02 @ 16:07:57
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0