Älskade barn




Lilla Snosis

Idag började jag skolan igen.. blandade känslor. Jag o Dezi cyklade upp till kau och tog en kaffe ihop innan vi började ;)
Det var jäkligt mycket info om min kurs.. men den verkar grymt intressant. Inte mindre, då jag har Lowa. Den här kursen riktar in sig på 1-3 åringar. Perfect! då vet jag vem jag ska testa på,hihi :) Ledig imorgon och på fredag, så då blir det o fixa det sista inför flytten på lördag. Är faktiskt laddad inför den här terminen! det ska bli kul. Nu på kvällen har jag suttit o skrivit en dikt som vi ska lämna in den här veckan. Man skulle skriva en dikt som heter "välkommen till världen" inte så svårt det inte :) Mackan & Lowa hade myst här hemma idag, allt hade gått bara bra utan mammsen :)

Nu ska vi mysa lite här, Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0