Kärlek

Gokväll!

Jag måste bara börja med att skriva att jag älskar min dotter nåt så fantastiskt mycket! heelt galet att man kan känna så här!

Idag har vi varit o handlat och packat lite mera inför flytten. Senn har vi naturligtvis lekt och busat :)
Lowi & jag satt o rullade en fotboll till varandra förut. Då skulle man ta upp bollen och pussa den och sedan rulla tillbaka bollen. När jag pussade bollen, skrattade hon högt. Man kan inte bli mer lycklig i hjärtat än så.
Senn gjorde hon likadant och fnissade ;) När vi badade idag fyllde vi en leksaksfisk med vatten, som hon sedan tryckte på magen på, så att det sprutade upp vatten. Hon skrattade och jag också ;) det där höll vi på med ett bra tag, tills vi till slut fick säga godnatt till fisken.

Nu sover pärlan senn en timme tillbaka och jag ska bara slappa! :) Fick nya "vi föräldrar" idag, så den blir det nog. Hade tänkt att packa lite mer nu, men det hinner jag imorrn. Jag måste bli bättre på att ta det lite lungt :)

Imorgon ska jag o Lowa ner på stan o träffa "Mommo" det ska bli mysigt.

Ha det gott så länge!!


Ett av mina TVÅ hjärtan!! <3


Pappa & Lowa ;)



En Bobby car brandbil vore kanske nåt till 1 årsdagen? :)

Kom på en grejj till. Vi klippte sessan för första gången i förrgår :) Hon hade sååå långa pollisonger (stavning?) så hon drog jätte hårt i dem, såå, vi klippte dem lite kortare. SÅ fin så! ska sätta in lockarna i hennes album nu!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Ni gör som ni känner. Kom i helgen istället om ni vill komma alla tre =) Väntar på grävskopan som ska gräva upp på baksidan...

Kram!

2009-08-11 @ 08:07:57
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0