"Pappgris"!

Tjenna!

det har inte blivit så mycket bloggande på senaste.. har fullt upp med annat :)

Härom kvällen kom världens bästa dezi förbi spontant på en kopp kaffe. men det slutade med att jag, marcus och dezi satt i soffan och tog några glas vin och skvallrade :) såå mysigt!! älskar spontana grejjer. Var föresten hemma hos dezi en kväll (om det var förra veckan) några glas vin även då :) och HÖÖG musik och mycket tjejsnack, väldiigt härligt!

Vi har fått en liten "pappgris" här hemma ;) hon går runt o säger "pappappappap" heeeela dagarna. Ibland är det "Boooooowwwwwa" också och nån gång slänger hon in ett "mammamaamma" men idag har jag lyssnat till "pappappap" hela dagen. hihi, grisongen min! <3



Idag har vi vart vid stranden och lowa har doppat fötterna lite granna, hon plaskade desto mer :)

Senn var vi ute på en långpromenad och Lowa kikade på alla "pippisar" & gungade i bebisgungan :)


haha! :)

det var roligt att gå på gräset! :) så roligt att hon ville fortsätta gå på innergården. Hon ville även krypa, men då fick jag säga ifrån :)

När vi kom hem fick Lowis sin kvällsmat, sen var det bad och nattläggning.





Nu sussar hon gott i sin säng, hoppas det håller i sig, så mamma & pappa kan få sen en film :)

Imrorgon är vi bjudna med våra underbara vänner anna,stefan & hugo till s föräldrars stuga!! både lunch och middag skulle di bjuda på! vilken LYX!! Hugo & Lowa kommer nog busa i kapp i poolen. Det ska bli riktigt kul :)

Nu tar vi kvällen.

Kram & Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0