Skön helg.

Hejhopp!

igår när vi inte riktigt visste vad vi skulle hitta på, ringde robin o hanna o ville träffa oss i en park för lite picknik. Perfekt. De bor annars i Norge och har fått en liten prinsessa som idag fyller sin första månad! ;) Lowa blev helt plötligt såå stoor.
Jätte söt liten prinsessa för övrigt!!




Hanna är Lowas nya polare ;)


Idag tog vi med oss kaffe, gåvagnen och vårt andra pick o pack och begav oss tll en park här i närheten med jääätte stora gräsytor :) hallelujja för Lowa! hon kuta runt en hel del med sin gåvagn, tills hon kom på att hon kunde ställa sej själv i den. mycket underhållande.




Skepp å hojj!!


Så krångligt som möjligt... :)

En sko har visst trillat av här.. :)

Senn gick jag o Lowa en tur till min farmor och där var även min kusin Elin o min faster :) Lowa fick låna lite böcker av dem, som hon glatt delade ut till en och var. Alla utom mej!! lille grisongen ;)

Senn gick jag o farmor och gungade lite med lillfisen. Kul som vanligt. Gick även lite i sanden, bra träning.

Nu har mitt hjärta kommit hem från träningen och lillsessan sover. Nu är det söndagskväll! = MYS!

Ha en bra kväll alla! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ojojoj,så hon växer! :)

2009-08-10 @ 11:31:05
URL: http://olssonandersson.blogspot.com
Postat av: Lotta

Heej! Kom på en sak. Om ni vill får ni jättegärna komma över imorgonkväll på en fika! Jag har ju firat med familjen redan, och N jobbar på dagen så det blir inget speciellt. Men om ni känner för det så vore det kul =)

Kram!

2009-08-10 @ 13:24:48
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Förskolan Solvingen

Behöver du förskoleplats i anslutning till Universitet? I Hus 12 öppnar en fri förskola 1 oktober. Platser finns!

2009-08-10 @ 17:52:41
URL: http://www.solvingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0