Sommar,sommar,sommmmar!

Heej! idag har vi haft en härlig dag vid stranden. Lowa har plaskat i vatten brynet och ville aldrig ge sej. Men efter lite plaskande fick vi upp henne och fick henne att inse att det var roligt att gräva i sanden också :)

Lite bilder från dagen;


Mammas älskling!


Det är SÅÅ roligt att plaska!


haha.. ett orfrivilligt dopp med rumpan tror jag :)


Värmer sej & kollar läget lite <3


Äta mat & läsa Bamse, är en bra kombo! ;)

Hade en kanon dag igår också med anna, stefan & Hugo! :) Anna och jag låg på bryggan och solade ett tag :) vi blev tillåmed servade med lasange och grönsallad, LYX! barnen badade en HEL DEL i poolen senn. Lycka.
en härlig dag, mer sånna! Lägger upp lite bilder från igår senn ikväll. Måste ladda kameran först.

Bilderna ovan är tagna med min mobil..

Vet inte om jag nämde att jag och dezi var ute o sprang häromdagen? nästan 5 km.. :) snart så.. det  gick jäkligt bra faktiskt. Får se om det går lika bra idag när min vapendragare är på Gotland och gottar sej? jobbigt o springa i värmen dessutom.. men det ska nog gå bra :)

Senn ska jag och Lowa åka o se när pappa spelar fotbollsmatch! Hejja Pappa, tänkte hon skrika ;)


Hade gott, nu ska jag njuta solen lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0