Tröttis

Hej på er!

Idag har varit en lite jobbig dag.. Lowisen har sovit lite oroligt och har vaknat några gånger inatt. Hon somnade om ganska direkt, men ändå man blir ju trött av att sömnen blir avbruten. Så idag har jag vart superduper trött hela dagen lång..o som gräddet på moset ont i huvudet. La mej faktiskt o sov när L sov sin förmiddagslur, så då sov vi 2 timmar, men är fortfarande lika trött..

Jaja, den här dagen kan vi dra ett streck över, vi har inte tagit oss för så värst mycket. Inne lek har vi haft, men Lowa verkade ha kul trots en trött mama. Lite gnällig har hon varit på eftermiddagen också, då hon hoppade över ett sovtillfälle.
TIll undsättning kom min bäste vän Dezi! du är en ängel :) gillar inte o be om hjälp egentligen, jag vill gärna klara allt själv ;P meen, har insett att man inte är sämre människa/mamma om man gör det ibland. Man behöver det. Speciellt som inte M är hemma om dagarna nu längre. Så dezi kom o lekte lite med Lowisen innan det var dags för läggdags för henne ( Lowa alltså) hon somnade som en stock och jag o dezi satt o kikade på Sommar med Ernst. Jag tror Ernst är dezis idol ;)
Ängeln hade köpt med sig godis också, som jag sa att jag var såå sugen på. Ja, ängel helt enkelt.

Nu har hon cyklat hem till sig och jag ska verkligen gå o lägga mej. Imorrn ska vi hämta upp henne och åka nån stans o sola o bada om vädret tillåter det :)


Läsa book


åså lite bebisgooos :)

Igår packade vi lite inför flytten jag o Lowa.. jag packade o hon packade ur...


men till sist satte hon sig stilla som en mus och tittade i en godnattsaga ;) det var tydligen spännande!

När jag skulle försöka göra mej iordning för en lunchdate med min farmor, fick jag bära ut spegeln från badrummet till vardagsrummet och sminka mej där. Tror ni jag fick ha sminket i fred? neej, borsten var jätte rolig att killa sej under foten med..haha!




På sitt allra bästa humör! :)

Nu ska jag sova & hoppas att vi vaknar till en bättre dag imorgon! :) hihi.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ernst

Även du Malin har nog mig som idol, innerst inne ;) Jag som är så klämkäck ;)

2009-08-14 @ 00:09:10
Postat av: Desi

Ni är mina små söta änglar :))

2009-08-14 @ 00:10:16
Postat av: malin

hhahaha! okej jag erkänner väl da ERNST! :)

2009-08-14 @ 07:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0