Spontan besök

Hello.

Är toktrött idag. Vi fick härligt besök av Björn & Sara igår kväll, hur trevligt som helst. Vi satt på ballkongen tills klockan var nästan tolv o drack öl :) senn satte vi oss inne och fortsatte. Lowa sov som en prinsessa ;) Hon åt inte ens inatt! jiihhaa!

Hon somnade i min famn presic, så nu ligger hon i sin säng och sover en stund. Tänkte passa på o lägga oss på ballkongen och sola/sova lite :)

Här kommer lite bilder från stugan häromdagen & igår när jag o Lowa var på pappas fotbollsmatch :)






I Stugan :)


Åka bobbycar! :)


Igår på fotbollsmachen!
Hejja min pappa!! <3




Nej, nu SOOOLa

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sicken söt liten minipolis! :)

Föresten... Får jag låna erat Wii till veckan?? Risk för tristess om de inte kallar mig på jobb! Skulle kunna hämta det imorgon kväll??? Vet att N pratat med M. Och om ni ångrarer så kan vi kanske överta det =)....

Kram så länge!

2009-08-08 @ 18:43:27
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0