Princess

Hej!

Vi hade lagt undan Lowas prinsessbil, för hon ställde sig uppe på den och ramlade en gång.. idag fick hon syn på den och ville sååå gärna ha ner den. Nu var hon mycket bättre på att hantera bilen ;)

 


min lille sötis princess! :) uuhh va ja älsker dej!!





Idag har jag varit nere på rean en sväng. Vilken besvikelse.. inte alls mycket rea, eller så var det otroligt utplockat? fick med mej en pyjamas, en tröja och en söt klänning till Lowa. På gina tricot gick jag in o vände...my god vad folk..

Igår var vi ute och åkte lite pulka med Lowa.. det var inte så uppskattat, så vi fick gå in nästan med en gång..



Annars försöker vi bara njuta av ledigheten tillsammans, den 11 januari börjar allvaret :) Förskoledags för min lilla tjej! å inte är hon så liten heller. Idag tog hon på sej sina stövlar helt sjlv, igen. Städar efter sig gör hon också! så dutti så! :)

Nej nu ska jag försöka väcka liten docka som slumra till här för en stund sedan.. får se hur det går. Måste försöka vända det här nu.

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fin hon är eran lilla tjej. Hoppas inte vi håller er uppe på kvällarna när våran lilla dam har ont i magen och skriker som bara den :) kramar!

2009-12-29 @ 17:18:35
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0