Bakning

Tja!

Har just fått lillfisen o somna :) har haft en mycket bättre dag idag, än igår.. igår  var vi hos L's gammelfarmor på kalas och hon var helt hysterisk. Ingen fick titta på henne heller, då började hon gråta. När jag kom hem efter 5 minuters konstant skrik i bilen, trots min fina (?) sångstämma grät hon fortfarande. Jag provade o ge henne mat, men hon blev jätte arg! tillslut gav vi henne flaskan, efterosm vi såg att hon var jättehungrig. Den tog hon väldigt fint med en gång. Det var väl lite svårare att vända bort huvudet från den. Tur. Trodde väl att hon skulle somna bums, då hon drog upp mej klockan 07.00 o vägrade sova nåt på dan i princip. Enda gången hon somna var när jag gick till bcv.. typiskt. Fick väcka upp henne och av med alla kläder.. Hon vägde 7045 nu, så hon följer sin egna kurva jättefint. Hur som helst somnade hon inte om igen och kvällen vart lite kaos, men till slut somnade hon vid 22 nånting :)

Men som sagt... mycket bättre dag idag. Å det händer så jäkla mycket med henne nu. Man förstår ju varför hon e kinkig när det är så mycket i huvudet på henne som hon håller på o lär sig.

Idag var hon så söt.. jag hade henne i mitt knä oså började hon ta på mina ögon,näsa,mun, ja hela ansiktet åså skratta hon under tiden..hhaah! värsta leksaken ja ;)

Vi har iallafall bakat lite här jag o L ;) till hennes dop. :)

                            Hjälper mamma att baka :) eller....underhåller iallafall ;)



bakning och...

                                 ...matlagning på samma gång :)


igår morse.. hjärtat hoppar (läs trippar) i hoppgungan :)


Nu ska jag dyka ner i soffan med mitt te' o hoppas det är nåt bra på tv.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0