Blir så trött!

gaahhh.. bilar säger jag bara. Jag skulle åka iväg här (själv!) kika lite på bergvik o strosa lite på netto..haha ni tycker säkert det låter fjantigt, men jag tycker det är kul o gå o titta där :) hade i princip skottat fram bilen o när jag ska starta den, så startar den naturligtvis inte...... kul!? det är ju så jäkla typiskt när man för en gångs skull ska göra nåt :( batteriet behöver sej förmodligen en uppladdning, då vi vart "duktiga" o inte använt den på några dagar. Där ligger nog felet. jaja, what ever..
nu sitter jag här istället med en kopp kaffe. Lowis ligger på ballkongen o snosar så. Hon somnade när jag klädde på henne ;) Tur man har en sånn liten underbar prinsessa att titta på när man är på så här dåligt humör... :(




kul i sängen

                                                                                       gymnastik!


koncentrerad till max. Checka tröjan ;)




En liten motgång kan lätt bli större än vad den egentligen är nu förtiden.. MEN det är bara o försöka tänka positivt. Det är ingen ide' att gnälla juh. Det här kommer bli en bra dag iallafall :)


Trevlig lördag alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0