Busfisen

Godkväll!

haha, sitter o småkikar på "den rätta för rosing" vet inte vad jag ska säga.... :) lite speciellt, men man tittar ju ändå :)
Snart börjar andra avenyn :) Yeehha! mitt favvo.. M är hos kompis o ser fotboll och Lowi ligger i sin säng o snosar gott. Så nu är det Maaallllllaaa time :)

Blir nog o krypa upp i soffan med en kopp te' :).

Idag har hela familjen vart en sväng på stan. Kikat på kostym till M. SÅ stilig :) vi lunchade på nya sub way i stan. Gott,gott.
Imorogn ska vi till kyrkan på ett möte om hur vi ska lägga upp dopet åså. Senn åker vi förbi mamma o hälsar på henne lite. Tror hon saknar Lowi nu :) Vi ska även prova dopklänningen som jag har haft. Bäst den passar nu..hehe, men det gör den garanterat. Jag missar tyvärr babysången imorgon :(  synd tycker jag o Lowa också säkert.

Lowis är så jädra goo' att jag vill äta upp henne :)


Mammas hjärta svämmar snart över av kärlek till dig <3

                                       Busfiiiisen! busar i mamma o pappas säng


En trött liten snos <3


Nu börjar Andra avenyn.. inte missa!! :)

Kommentarer
Postat av: mommo

Jag längtar efter henne så jag tror jag dööör snart! Skynda er hit !!!!!!!!!!!!!!! KRAMAR

2009-02-24 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0