Från rygg till mage, från mage till rygg

Tja!

jag sitter o ser på "familjen annorlunda" på 4:an. shit alltså.. man blir ju alldeles sjösvett bara man tittar juhe.
Själv tycker jag två blir lagom.

Igår lärde sig Lowisen att rulla från rygg till mage och rullade fram tillbaka helaa tiden :) hon tyckte det var såå roligt. Glad blev hon också när vi sa "va duktig tjej" till henne. Ett leende från öra till öra :) Att byta blöja på henne är dessvärre inte så lätt längre. Nu när hon kommit på va kul det är att rulla, gör hon det även där.. man får liksom hålla en hand på magen för att man ska kunna få på en blöja annars ligger hon på magen med en gång! Buusfia!! <3

Har handlat det sista inför dopet på lördag idag också. Så nu ska jag o mamma fixa det sista på torsdag. :)


Lowi 2 mån (tror jag)



Natti,natti


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejhej! Har ni kommit på några bra psalmer? Vi ska ha dop nästa lördag och tycker att det är jättesvårt! Blir ert i Domkyrkan?

2009-02-24 @ 15:06:11
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0