Härliga vinterdagar

hello.

Är alldeles trött utav den friska luften vi intagit under helgen. Men det är tydligen inte lillfröken, för hon ligger i sitt babygym och pratar o pratar med leksakerna där :)

Igår packade vi in oss allihoppa i bilen och åkte till mariebergsviken och slöt upp med A,s och lille H. Även M och P var där med liten bebis i magen :) Det var gött och vi grillade korv. Allt var bra förutom att jag frös om fossingarna.. kanske inte så konstigt då jag hade gymnastikskor..haha! smart där.. M var stolt över mej som hade klätt mej så bra.. till 98% då.
Allt utom skorna.. men jag lär mej nog jag också snart.. vintern är egentligen ingenting för mej, jag är mer an sommarmänniska. Jag ÄLSKAR sommaren. Men det är väl bara o vänja sej, di små älskar ju att vara ute oavsett väder o när det bjuds på en sånn här solig dag så kan man ju inte annat än o gilla läget. Det var gött o komma ut. Lowis sov i vagnen haöa tiden.

På kvällen såg vi mello och myste till den. Lowis somnade för natten strax före åtta, så vi hann ha lite egentid

oj,nu får ja skriva med en hand.. (ammande Lowa) lägger upp lite bilder istället

                                                                              Gött


Sussade gott i vagnen idag




Visst är jag väl välklädd!? dädu pappa, det trodde du aldrig :)

                                               När vi kom hem ville Lowa smaska fot ...


...det gjorde ju mamma också när hon var liten..

   Ett stycke "bäbischmamma" :) jag o Lowa var lika tjocka å goa :)

Vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: zanna

oj va lika ni var du och Lowa! :) Kopior! ;) Kan du inte lägga ut en bebisbil på Marcus om du har också så man kan jämföra er alla tre? ;)



Hoppas ni haft en bra helg, de ser ut som det i alla fall..hihi! kram!

2009-02-15 @ 16:09:20
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: malin

Zanna: :) har nog dessvärre ingen.. :( hade vart kul juh. Hur hade ni det i fredags? :) Kramkram

2009-02-15 @ 16:34:26
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Linda Stenbäck

Det är ju det jag säger, ni är ju sååå lika!

2009-02-15 @ 20:51:00
Postat av: Fia

mysig helg ni verkar ha haft! :)

oj va lika ni va du och lilla lowa! va skoj :)

2009-02-16 @ 12:38:50
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0