Läggdags

Hej! nu har jag precis nattat älsklingstjejen. M och L har varit ute på långpromenad i förmiddags,så jag fick sova lite. Skönt. Hon äter o äter på nätterna, så det är nå helt otroligt just nu.

Annars har jag bakat lite till inför dopet som börjar närma sej. Jag måste ner på stan o inhandla nån fin klänning jag kan ha också!! :)

shit vad tiden flyger..
Ibland vill jag stanna tiden och att Lowa ska va så här liten hela tiden..hihi, det är ju så mysigt. Å amningen är också såå mysig. Krångligt o komma igång med den, men nu när det flyter är det mys tycker jag. Men jag vet att varje stadie har sin charm och det ska bli så fantastisk kul när hon växer upp och blir en stor tjej.  Men det är väl för att jag är mamman, och har den här närheten genom amningen som jag känner så? Vi provade flaskan hämromdagen när hon vägra bröstet, å det var ju också jätte mysigt :) fast det får ju bli pappa Ms uppgift att ge vällingen. men jag kommer nog vara där o ge henne ja med :)

Föresten.. nu är jag o L anmälda till babysång  på herrhagen. Onsdagar kl 10.00. det börjar v 8, vode kul om så många som möjligt ville gå, för hon hade inte fått så många anmälningar o det är ju roligare om man är fler :) 0-8 månader var det som gällde.

Gosh vad trött jag är.. men ska försöka orka sitta uppe lite med älsklingen nu, så vi får lite vuxentid.

Kram på er!


Lite innan läggdags, håller på o varvar ner lite..


Roligaste aktiviteten just nu. Gärna ta tag o tårna också, är de mina!? :)

                ligga i mamma o pappas säng när man somnar, är skönt :)
                   sparka av sej täcket, är också kul..


Nattinatti...

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej.. följer dig och livet med lilla Lowa lite i smyg, trillade in via någon annans blogg.. Måste säga att ni verkar ha det jätte mysigt! :)

Nu har jag själv fått en liten dotter och läste i inlägget här om babysången.. det är jag jätte intresserad av, men trodde inte man kunde börja så tidigt med dom små liven.. Min Wilja kommer va 2 veckor och 2 dagar nästa onsdag :) Vilka är det som har babysången, hur anmäler man sig och vad kostar det? Kika gärna in i min blogg och skriv en liten kommentar.. :)

2009-02-11 @ 10:43:43
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0