Leklandet

Hejhopp!

Riktigt bra dag idag & jag känner mej utvilad och fräsch! :)
Idag har familjen vart o kollat in leklandet på nöjesfabriken, I liked it!! jag ville bara bli 5 år igen o härja runt där.
De hade små lek hagar för barn mellan 0-1 år med massa olika former med klara,starka färger. Jag önskade att Lowis kunde vakna, så vi kunde leka lite där men icke :( hoppas hon kan vara det imorrn istället när vi ska dit med föräldragruppen, eller på fredag när vi ska dit med Zanna & Elliot :) haha, vadå stammis?

Det är ruskigt halt ute kan jag säga.. hade ju stövlar på mej, o det kändes som jag tog ett steg framåt o två bakåt.. M skrattade lite åt mej och tyckte jag borde skaffa mej ett par walking skor... men det är inte riktigt "jag" eller jo, när jag är ute o går med henne, har jag ju såklart gymnastik skor, men kankse inte till kjol. jaja, kanske borde överväga det nu när det är så jäkla halt iallafall ;P


häromdagen snusade hon så här sött på eftermiddagen..

                                                           ...för att sedan vakna så här! tokiga unge ;P


m kom hem med de här blöjorna häromdagen, tyckte bara att de var såå söta ;)

                                                                  Lowa bowlade lite igår..ahah! Strike!


Vi myser i soffan till "Unga mödrar"

   En riktig liten fis, som hellre låg o busade i soffan än o sova igår kväll ;=)



Igår dansade vi loss allihoppa. M dansade och gungade L medans jag gjorde rörelser till "Honkitonki-låten"
En favorit hos L,helt klart. Hon skrattade och log när vi sjöng  "o skaka lite grann" slutresultatet blev en anfådd mamma och en lycklig bebis ;) perf!

Nu borde vi åka o handla, för det är rätt tomt i kylen, men L sover på balkongen så skönt så vi får väl se om det kankse blir imorrn istället?

Sitter här med jordens träningsvärk i magen.. körde Abs mastern både igår och iförr går.. aj,aj,aj i magen, men ändå skönt! ;P nu jäklar ska de tillbaka.. musklerna alltså :)'

Ha nu en bra onsdag!

Klem

Kommentarer
Postat av: Raymond

hejsan Så söt liten unge då :)



Kine hälsar

och grattis så mycket till er ;)

2009-02-11 @ 20:12:27
URL: http://kinebaby.blogg.no
Postat av: Fia

Tack för kommentaren, ska se till och ringa dit, se om hon tycker att det är ok att man verkligen kommer med en sån liten bebis :)

Jo det är verkligen underbart och va mamma! Fattar inte vad jag gjorde innan?

Hoppas att det är ok att jag fortsätter och följa er? Vi får se om vi ses till veckan då på babysången :)

ha det gott!

kram

2009-02-12 @ 18:00:34
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0