Lowi

Tja! har inte hunnit skriva här på ett tag. Lowa ska döpas imorgon, men nu är det mesta klart. Jäkligt mycket som ska tänkas på :)

Igår var mamma här o vi gjorde lite tårtor..
Lowa var givetvis med o bestämde ;)


baka,baka liten kaka :)

    Min älskade mamma & lilla Lowa. TACK mamma för att du hjälpt till så ;)


Bästaste blöjfisen hos sin far ;) <3

Ikväll kommer ms syster och kille hit. Det blir garanterat lite lets dance på tv :)

Nu är M ute med lillfisen i vagnen, så jag ska väl passa på o göra nåt vettigt? finns typ tusen saker jag vill göra o antar att det inte ens blir nåt utav det?! :)

Nej, nu ska jag packa Lowas väska till imorgon.

Trevlig helg!! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0