Fredag

Hejsan!

Det var vart lite tyst här ett tag nu, det beror nog på att jag varit ensam med Lowa några dagar. Det tar på krafterna :) M kommer hem ikväll och då är fredagsmyset riggat o klart. jag tycker fredagsmyset är det bästa myset :) När Lowa blir stor tjej, ska hon få en egen liten skål med chips (eller något annat) vi varierar lite. Förra fredagen hade vi fruktsallad. Intressant va!?

I tisdags var jag, mamma o Lowa på bergvik och "gjorde stan" Ls mormor fyndade en massa fina saker till Lowa! Tack. Bland anant en jätte fin rosa jacka :) Efteråt följde mamma med upp en sväng o åt lite försenad lunch med mej ;) Lassange som m hade gjort iordning till mej.
I onsdags var Dezi här en sväng o myste och fika! <3
Igår var vi o fikade med lite bebisar ;) och på kvällen åkte vi ut till mamma o pappa igen.. roligare o ha nån o prata med ju ( o lite avlastning såklart)
Idag på förmiddagen har vi vart hos Ls gammel farmor o hälsat på lite o nu ligger hon o sover på ballkongen så sött!
jag borde egentligen vila.. e snortrött, men ser så mycket andra roligare saker jag vill göra.. så vi får väl se..
att det ska vara så svårt o lägga sej lite.. :)

Nej, ska passa på o fixa lite här nu innan M kommer hem :) det ska bli sååå mysigt!

Puss så länge!


Rhodos 07, längtar efter dej sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0