Fredagsbad

Tjenna


Nu har vi fredagsbadat jag o Lowi ;) mysigt, o hon luktar gott hela hon, är allt där o snosar lite extra ;)
Önskar de kunde fixa en parfym som luktade bebis, hahah, för det måste väl vara den goaste lukten som finns?


Klappa..


                                           klistermärken är bland det bästa Lowi vet ;)


Hellooooo ;)


På morgonen går vi oftast upp tillsammans ( nu när M är sjuksriven) o äter frukost ihop. L får sitta i sin nya stol o leka :)
Imorse hade vi på nån barnskiva och jag sjöng med och gjorde lite rörelser, hon skratta o tyckte det var skitkul!
haha, man måste ju dra nytta av sina jobberfarenheter :) läste ju ändå eftetiskt lärande ett år också förra året, så det lär bli mycket dans,musik och rytmik för lowisen :)


Idag har vi fått tillbaka våran goa Lowa, igår vet jag inte vem som var här o hälsade på. Kan utvecklingssprånget komma o gå lite dag för dag? i boken har jag läst att det kan ta allt från en vecka till ca fem.. ja, vi får väl se helt enkelt.
Har inte ätit något ovanligt heller.. men natten blev väldigt bra iallafall. Hon sov brevid mej i sängen, men när vi kom o skulle lägga oss brevid höll vi på o börja skratta.. lowa hade brett ut sig över halva sängen! armarna låg rätt ut åt bägge håll.. haha. Vi fick sova som inlagda sillar, men hon såg ut o må gott iallafall o det är ju det viktigaste.

I förmiddags var Ls Farmor & farfar här o myste med L och åt lunch med oss. skojsigt. Efter det var jag o L ute och gick. Råååkade gå in på pricken (barnaffär) o handla två som linnen till lillfisen. Egentligen tänkt till sommaren, men de passa finfint till klänningar sålänge. (billigt var det med..) perf!

Nu börjar fredagsmyset snart, bäst att fixa det sista.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0