Någon har visst vuxit...


Hej.

Natten som varit har inte varit så jätte bra faktiskt... hon som alltid sovit minst 6 timmar isträck sedan hon föddes, äter nu senaste nätterna 5-6 gånger per natt.... :( tillväxtperiod? utvecklingsperiod? nån som vet? Det slutade iallafall med (vid 05.00) att hon fick ligga brevid oss o sova. Då somnade hon medans hon höll mej ihanden, MYS! hoppas detta är övergående iallafall. Jag tippar på att hon är inne i någon utvecklingsfas, så jag ska hålla ögonen öppna för att se vad det är hon försöker utveckla.

Jag kom fram till en sak inatt iallafall.. någon har vuxit så det knakar :) När hon var alldeles pytteliten, gick jag alltid upp och ammade henne i vardagsrummet på natten. För att få henne o somna la jag henne på min mage ett tag. Detta resulterade alltid i att jag själv alltid somnade också, så så där sov vi om nätterna. Jätte mysigt verkligen! saknar det lite..
Inatt la jag också upp henne på magen, eftersom hon hade så svårt att somna.. shit vad stor hon blivit..haha! det var liksom inte alls lika smidigt som förut ;) lilla fiiisen.

På BB




Såååå trötta..hahah! Tack för den M

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gammal är hon nu? Love hade också en period då han åt extremt ofta på natten. Jag har för mig att det var runt 4 månaders ålder. Men så fort vi började med lite gröt på kvällen som försvann det ganska fort.



Det går säkert över snart! Men jag förstår att det är jobbigt!

2009-01-15 @ 13:32:22
URL: http://lovesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0