Sänghimmel

Tja!

Har slängt ihop en hemmagjord sänghimmel till lillsessan nu, blidde bra faktiskt. Jag plockade bort bågen som är till hennes babygym, då hon ändå inte ligger så länge idet eftersom hon softast vill sitta upp numera.. så den fick bli en lekmatta istället. Jag satte upp bågarna på hennes säng istället och hängde upp hennes leksaker i öglorna. La senn över den vita kappan (som ska bytas ut när jag hittar nåt bättre) det vart succe'! hon skratta och pratade med leksakerna hur länge somn helst! hhihi..




Nu sover princess i sin lilla prinsess säng och vi ska äta pasta carbonara (en light variant!)
senn som fredagsmys ska jag slänga ihop en fruktsallad med chokladyogurt till! inga fel. Vi ska även se på Lets dance, såklart!

Trevlig kväll alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0